lørdag den 1. marts 2014

I ♡ Økologi

Som nogle måske ved at jeg stor fortaler for Økologi, bæredygtighed, fairtrade og dyrevelfærd.

Og i denne weekend, 1-2 marts 2014, er der 25 % på alle økologiske produkter i Føtex.
Yes! Det sker jævnligt at Føtex og andre supermarkeder har sådan nogle Øko-tilbuds dage. Og jeg er vild med det!

Så jeg skal helt sikkert ned og stor shoppe af mine yndlings Urtekram produkter.
Jeg er glad for at der hele tiden kommer nye økologiske produkter på markedet. Urtekram udvider hele tiden deres sortiment og for nylig udkom de med 4 nye kokos varianter: Groft kokosmel, kokosfibermel, kokossukker og sprøde kokos chips.
Jeg ELSKER de kokos chips ♡ og de er blevet en fast bestanddel på min morgen yoghurt.

Så god tur på Øko shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar