søndag den 31. marts 2013

Friskpresset Juice

Det er påske, jeg nyder min sidste morgen på gården i Sverige. Der er smuk solskin og vindstille, dejligt påske vejr og mon ikke det er et tegn på forår? - Jeg Håber! :-)

Og til alle som mangler lidt ekstra påske guf, se her sunde påske godter.

 Rigtig Glædelig Påske
 
God Påsk
 
Happy Easter
 
 
I dag kommer en opskrift på juice. Som med fordel kan serveres til morgenmaden her i påsken.
Jeg har en svaghed for juice. Elsker det!
Jeg vil helst lave den selv, men nogen gange når der er tilbud på min yndlings købe juice, Innocent, så kommer den med hjem.
Innocent er en helt igennem fantastisk virksomhed, gå ind og kig på deres hjemmeside, http://www.innocentdrinks.dk/ , så kan du se hvad jeg taler om. Smagen er simpelthen så god!

Jeg elsker en juice efter træning og så gerne en med både frugt og grøntsager.


Friskpresset Juice
(Ca. 900 mL)

Ingredienser:
5 økologiske gulerødder
4 appelsiner
1 citron
2 små romaine salat hoveder (kan undlades hvis man er juice-begynder,-eller udskiftes med 1 öko agurk)
1 stykke ingefær
1 æble

Fremgangsmåde:
Kør gulerødder, ingefær, æble og salat igennem en juicer. Pres appelsiner og citron på en citruspresser. (Eller pil skrællen af dem og kør dem igennem juiceren også, - mindre rengøring :-))
Og så er det bare med at nyde den.




2 kommentarer: